2014. január 25., szombat

Fickó, a divatdiktátor

Mily meglepő, télen nem eshet ez a fránya hó? Nem ez a dolga? Ezt csak azért írom, mert nem értem, hogy ez sok helyütt miért szerepel botrányos, meglepő dologként. Én örültem neki. :) Bár a kuytmutynak annyira nem tetszett. :D Pedig még cuki kis mellénykét is varrtam nekíííje, nehogy már megázzon és kutyaszagot árasszon, netalántán fázzék...

A kisleányzóm kinőtt mellényét alakítottam át és szerintem ahhoz képest, hogy nincs kézügyességem, bénán varrok, egész pöpec lett. :D Vagy legalábbis fogjuk rá, funkcióját tekintve viszonylag jó. És irdatlanul jól áll neki! :)





Átalakítás előtt (muszáj volt átszabni, mert szegény ebben az állapotában botladozott benne a lépcsőn, és lelógott a földre a hasrésze... attól nem tartottam, hogy levizeli, ugyanis 1 hete sétáltatjuk, de még sosem ürített lent...)

1 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy!, és milyen jól áll ennek a kis bestiának!))))

    VálaszTörlés