2014. január 20., hétfő

Séták

A séták izgik!!! Fickónak és nekem is nagyon tetszik. És olyan kis ügyes! Pár alkalom után már rájött, hogy hogy kell lépcsőzni. Persze, még húz, de egész ügyesen jön pórázon.

Pisi-kaki még egyáltalán nem volt lent, de ami késik, nem múlik. :)

És már ismerkedünk a környék kutyáival is, remélem lesznek barátai. :) Legtöbbször normális gazdákkal találkozunk, akik engedik, hogy az ebek megszaglásszák egymást, eddig egy negatív tapasztalatom volt, egy nő, ahogy odajött Fickóhoz a kutyája, elkezdtek ismerkedni, a nő kutyája rohangált Fickó körül, semmi vészjósló jelzést nem láttam rajta, szerintem csak játszott volna, de erre a hölgyemény megfogta a kutyáját, és bementek a lépcsőházba, pedig még maradt volna, mert ott szívta el teljesen a cigit, nagyon úgy nézett ki, mintha előlünk menekült volna be. Pedig Fickó is barátságos volt, szóval nem értettem ezt a reakciót... Ilyen félelmetesek lennénk??? Vagy csak a nőszemély gyökér?

Az is tetszik a sétákban, hogy ha összetalálkozunk más kutyásokkal, akkor persze szóba elegyedünk pár mondat erejéig, és ez nagyon jól esik. Lányom autista, vele nem tudok beszélgetni; férjem nem szeret dumálni, társaságba nem járok, eléggé el vagyok szigetelődve így a gyes alatt, szóval ilyen szempontból is kellemes időtöltés a kutyasétáltatás. :)

2 megjegyzés:

  1. Sajnos jó pár "érdekes" kutyás van. A lefuribb, amikor felkapják a kutyát... én az ilyeneket hónalj, ill. ridikül kutyának hívom, és sajnálom szegény ebet, hogy ilyen gazdájuk van.((
    A másik szomorú dolog, amikor a kutya-gumit nem szedik fel, csak állnak nézik, vagy elfordulnak, aztán tovább mennek....(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A felkapós nénit egyszerűen nem tudom hová tenni... Az a baj, hogy páran a sétát csak wc-ztetésnek tekintik, pedig legalább annyira fontos, hogy közben találkoznak más kutyákkal. Szerintem.
      A kutyakakis dolog engem is zavar. Még egy percet sem vesz igénybe, hogy felszedje az ember... És annyira ritkán látok olyat, hogy valaki veszi a fáradtságot. :(

      Törlés