2014. január 16., csütörtök

Szőnyegtiszta

A menhelyen nem kapott oltást Fickó, így a séták addig váratnak magukra, míg nem lesz megfelelően immunizálva, sajnos volt rá lehetőségem, hogy lássak pl. parvo-s kutyát, nem merek kockáztatni, hogy elkapjon valamit. Az állatorvos is azt javasolta, hogy inkább várjunk vagy olyan helyre vigyük, ahol nem volt előtte kutya. Nah, ez egy lakótelepen nem igazán kivitelezhető. Így vártunk és bíztunk.

Eleinte természetesen ahol rájött a szükség, ott végezte el. Hihetetlen, hogy egy 3 kilós jószág hogy tudott annyit pisilni és kakilni. o.O Nem győztem takarítani és valamiért jobban szerette a szőnyegre engedni... Rengeteg papírtörlő elfogyott, és kezdtem unni. Főleg, hogy kaka is landolt nem egyszer a szőnyegen, és ha épp hígabb változat volt, azt nem volt valami kellemes élmény kisikálni.

Pár hét alatt viszont elértük, hogy az esetek döntő többségében a folyosót használja WC-nek. Annyit csináltam, hogy ha kint brunyált/kakált, akkor nagyon megdícsértem, ha bent, akkor vagy szó nélkül feltakarítottam, de inkább az volt a jellemzőbb, hogy irgum-burgum, buta kutya szavak hagyták el a számat. :D Páran mondták, hogy dörgöljem bele az orrát, de nekem az olyan szadista módszernek tűnik. Nem vagyok szent, szóval előfordult, hogy odavittem a baleset helyszínére és közelebb helyeztem az orrát, de beledörgölésről nem volt szó, és így is szarul éreztem magam tőle, szóval inkább csak leszidtam. Amúgy ídösanyám mesélte, hogy ő bizony, mikor kislányként becsurrant a bugyimba, beledörgölte az orrom... Hát, köszi! :/

Nagyon ritkán előfordulnak még balesetek, a mi szobánkban, ahol őFickósága is alszik, szerencsére már régóta nem történt ilyen, de ha beszabadul a leányzó szobájába, ott valamiért gyakran megjön az ihlete és bizony be-be csúszik egy-két pisa. De ezek már semmiségek ahhoz képest, amik az elején voltak. És mennyivel könnyebb felmosóval felitatni a pisit, mint a szőnyegről felszedni. A kakit úgy szoktam, hogy zacsival a nagyját felszedem, a maradékot rossz minőségű, úccsú WC-papírral, majd felmosom. Erről jut eszembe, hogy eleinte szerintem azzal sikerült rávennem, hogy kint ürítsen, hogy hagytam egy kis kaka szagmintát olyan helyen, ahová nagyon kis eséllyel lépünk. Úgy csináltam, hogy a felszedő WC-papírra, amin volt ürülék, szóval fújtam rá vizet, és így egy picit bepacsmagoltam a taposót. Majd a kakis-vizes egyveleget még felitattam tiszta papírral, de nem mostam fel. Eleinte mindent hatszor áthipóztam, azért egy kisgyerek mellett óvatos az ember, meg amúgy is, de észrevettem, hogy a dolga előtt bent szaglászott a szobában, majd kint, de kint mintha nem talált volna szagnyomot, a szőnyegből meg akármennyire is szerettem volna maradéktalanul kiszedni, nem sikerült. Arra gondoltam, hogy lehet, hogy ezért is használta eleinte szívesebben a szőnyeget? Nem tudom, ez csak egy feltételezés, lehet, hogy csak a véletlenek egybeesése. :) De a lényeg, hogy sokkal könnyebb az élet, mióta a taposóról kell feltakarítani a dolgokat. Mondjuk szoktak meglepetések lenni, ugyanis nem látszódik, ha pisil, elfolydogál szépen a fuga közt, és "élmény" belelépni. Jó párszor kell zoknit cserélni.

A kutya óta amúgy mindennap felmosok és bizony a tavaly tavasz óta halogatott szőnyegtisztítást is megcsináltam. :D Szóval még a takarítási morálomra is jó hatással van.

A következő lépés majd az lesz, hogy rávegyük, hogy lent végezze az utcán a dolgát. De ahhoz ugye még le kellene jutni, de már egyre kevesebbet kell szerencsére várni, ugyanis holnap megkapja a 3. oltást, és ezután pár nappal már mehetünk le. :) Várom már és nem csak a pisi-kaki miatt, hanem mert kíváncsi vagyok, hogy mit fog hozzá szólni, hogy fog neki tetszeni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése